باید سوم مرحله بیماری مزمن کلیه نوشابه بیمار چای
نوشته شده توسط : sjzkidneyhospital

باید سوم مرحله بیماری مزمن کلیه نوشابه بیمار چای

باید سوم مرحله بیماری کلیوی چای مزمن نوشیدنی بیمار؟ مشخص شده است که چای سلامت مفید است، می تواند کمک به تخلیه مواد سمی در بدن و محافظت از کلیه ها ما در برخی از درجه. اما آن را خوب بیمار بیماری کلیوی؟

آیا چای خوب برای بیمار بیماری کلیوی؟

به طور کلی، برای بیماران مبتلا به نارسایی مزمن کلیه با وضعیت بیماری خفیف، آنها می توانند مقدار سمت راست چای می نوشند. چای سبز حاوی کافئین است که می تواند کلیه را تحریک و افزایش فیلتراسیون گلومرولی نرخ (GFR). با افزایش GFR، ضایعات را می توان به سرعت مرخص، که برای کمک به محافظت از بافت کلیه باقی مانده تا حدی. همچنین، کافئین کمک کلیه ها ما را به تخلیه اسید اضافی لاکتیک، که کمک به کاهش خستگی.

اگر چه چای سبز سلامت-مفید در برخی موارد مزمن نارسایی کلیه است، این با خسارات جدی کلیه توصیه نمی شود به نوشیدن مقادیر زیادی از چای سبز به دلیل کافئین فراوان آن است. علاوه بر این، بیماران مبتلا به نارسایی کلیه با وضعیت بیماری پیشرفته از مشکل خواب به راحتی رنج می برند. در چنین شرایط، اگر آنها نوشیدن چای سبز بیش از حد، مشکل خواب خود خواهد شد به طور جدی تحت تاثیر قرار. برای بیماران نارسایی کلیه با هیپرکالمی آنها نیز باید به جلوگیری از نوشیدن چای، و کمتر چای اگر تورم رخ می دهد.

باید سوم مرحله بیماری کلیوی چای مزمن نوشیدنی بیمار؟

همانطور که در بالا ذکر شد، آب و هوا یک بیمار بیماری کلیوی می تواند چای می نوشند یا نه در / از وضعیت خود او بستگی دارد. به طور کلی، بیمار با مرحله 3 بیماری کلیه می تواند برخی از چای می نوشند، اما اگر او از تورم رنج می برند و علائم دیگر ممکن است آنها باید به جلوگیری از آن را بنوشید. بنابراین اگر شما می خواهید بدانید آب و هوا شما می توانید آن را بنوشید یا نه، شما می توانید دکتر آنلاین ما مشورت، ما شما را در اسرع وقت پاسخ دهید.

اگر شما هنوز هم سوالات دیگر در مورد مرحله 3 بیماری مزمن کلیه دارند و یا نیاز به هر گونه کمک در درمان این بیماری، شما به انجمن خوش آمدید پیام زیر را ترک هستند، ما در اینجا در حال انتظار برای شما کمک کند.





:: بازدید از این مطلب : 170
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 10 اسفند 1393 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: